skip to Main Content

Wanneer wordt de Kunst10daagse 2022 gehouden?

De K10D 2022 vindt plaats van vrijdag 21 tot zondag 30 oktober.

Wat is het thema van de Kunst10daagse 2022?

De Kunst10daagse heeft dit jaar geen specifiek thema.

Wat zijn de openingstijden van de expositielocaties?

Dagelijks van 11.00-17.00 uur.

Ik wil graag de Kunst10daagse bezoeken, wat is er allemaal te doen?

Op de website zullen we het programma voor 2022 bekend maken.

De gratis catalogus in de Kunst & Museumkrant vindt u vanaf oktober bij o.a. de boekhandels in Bergen, blooming hotel en KRANENBURGH culturele buitenplaats, VVV Alkmaar.

Ik wil graag meerdere dagen de Kunst10daagse bezoeken, wat zijn de mogelijkheden om te overnachten?

Bergen en omgeving kent vele accommodaties om te overnachten. Rond de Kunst10daagse bieden hotels speciale ‘Kunst10daagse-arrangementen’ aan. Of kijk op: http://vvvhartvannoordholland.nl

Wanneer kan ik mij inschrijven voor deelname aan de Kunst10daagse?

De inschrijving voor deelname aan de K10D 2022 opent op 1 mei en sluit (onherroepelijk) op 29 mei 24:00 uur, daarna is inschrijving niet meer mogelijk.

Ik wil me inschrijven voor de Kunst10daagse, zijn er nog eisen waaraan ik moet voldoen?

Het belangrijkste is dat je een expositielocatie in Bergen of Bergen aan Zee hebt. Deze locaties variëren van hotels, winkels en restaurants tot bij mensen thuis! Let wel: aanmelden betekent NIET automatisch ook deelname. Er is een beoordelingsprocedure en uiterlijk 1 juli krijg je te horen of je deelneemt. Als je deelneemt verwachten we dat je in ieder geval de weekenden zelf aanwezig bent op de locatie.

Ik wil graag meedoen aan de Kunst10daagse, maar ik heb geen locatie. Wat nu?

De K10D bied geen expositielocaties aan. U dient zelf een geschikte expositielocatie te zoeken alvorens u in kunt schrijven voor deelname aan de K10D.

U kunt altijd een mail sturen naar: info@dekunst10daagse.nl dan zetten we u op de lijst van “locatie zoekende” mocht er zich een locatie aandienen dan hoort u van ons. Helaas worden er weinig nieuwe locaties aangeboden en is de kans zéér klein dat u op deze manier een locatie zult vinden. En nogmaals: zonder locatie kunt u zich NIET inschrijven.

Ik heb een locatie beschikbaar waar geëxposeerd mag worden tijdens de Kunst10daagse. Hoe kom ik in contact met kunstenaars?

Wat ontzettend leuk dat u een locatie heeft en mee wilt doen. Stuur een e-mail naar: info@dekunst10daagse.nl met uw gegevens dan brengen wij u in contact met kunstenaars zonder locatie.

U kunt altijd een mail sturen naar: info@dekunst10daagse.nl dan zetten we u op de lijst van “locatie zoekende” mocht er zich een locatie aandienen dan hoort u van ons. Helaas worden er weinig nieuwe locaties aangeboden en is de kans zéér klein dat u op deze manier een locatie zult vinden. En nogmaals: zonder locatie kunt u zich NIET inschrijven.

Via deze site heb ik mij ingeschreven om deel te nemen aan de Kunst10daagse, hoe weet ik of dit goed is gegaan?

Je weet dat het goed gegaan is als je na inschrijving je een melding op je scherm krijgt: Inschrijving voltooid. Daarna ontvang je een e-mail met een betalingsbevestiging.

 

Het lukt niet om mijn foto’s toe te voegen. Wat doe ik fout?

Zorg er voor dat de kwaliteit van je foto’s goed is. Ze zijn geschikt voor drukwerk als het een jpg of png bestand is met een minimaal formaat van 800×600 pixels. De foto’s mogen niet groter zijn dan 4 MB.

U kunt altijd een mail sturen naar: info@dekunst10daagse.nl dan zetten we u op de lijst van “locatie zoekende” mocht er zich een locatie aandienen dan hoort u van ons. Helaas worden er weinig nieuwe locaties aangeboden en is de kans zéér klein dat u op deze manier een locatie zult vinden. En nogmaals: zonder locatie kunt u zich NIET inschrijven.

Mijn aanmelding is bevestigd, maar ik wil toch graag wat wijzigen in mijn gegevens. Kan dat?

Je kunt gegevens veranderen nadat je een bevestiging van deelname hebt gekregen. Je krijgt dan van de K10D een inlogcode en een wachtwoord.

U kunt altijd een mail sturen naar: info@dekunst10daagse.nl dan zetten we u op de lijst van “locatie zoekende” mocht er zich een locatie aandienen dan hoort u van ons. Helaas worden er weinig nieuwe locaties aangeboden en is de kans zéér klein dat u op deze manier een locatie zult vinden. En nogmaals: zonder locatie kunt u zich NIET inschrijven.

Ik heb een andere vraag over mijn aanmelding.

Neem contact op met de Kunst10daagse. Dit kan via inschrijven@k10d.nl

Foto’s toevoegen aan eigen profiel.

Alle deelnemers die foto’s willen toevoegen aan hun eigen profiel doen dat in album. Dit is omdat kunstenaars vaak bepaalde reeksen, thema’s of categorieën hebben waarin kunstwerken passen. Maak daarvoor in je profiel onder het tabje ‘Albums’ een Album aan. Hierna kun je onder ‘Kunstwerken’ de werken uploaden in het desbetreffende album.

Wat zijn de kosten voor deelname?

Veranderingen in het inschrijven/ kosten deelname

De inschrijfgelden zijn per 2022 (prijzen inclusief 21% btw):

Individuele kunstenaar: € 125,=

Groep (min. 4, max. 12 pers): € 100,= per persoon.

Galeries: € 300,=

Groepsleden worden, net als individuele kunstenaars, persoonlijk vermeld in de catalogus en ook op de site hebben zij in hun groep ruime mogelijkheden om het werk te laten zien.

Waar moet ik rekening mee houden voordat ik inschrijf?

Schrijf op tijd in!

De Kunst10Daagse is dit jaar van 21 tot en met 30 oktober. Lees eerst door wat je bij de hand moet hebben en ga dan aan de slag. We kennen drie verschillende deelnemers: individuele kunstenaars, galeries en groepen. Meer smaken zijn er niet.

Belangrijk om te weten is dat een groep minimaal vier leden telt en maximaal 12. Het feit dat wij een groep maximeren op 12 heeft te maken met de techniek achter onze website. Is de groep groter dan 12 leden, dan maak je een nieuwe groep op dezelfde locatie, onder een iets afwijkende naam. Via de inschrijving op de website word je door de gehele inschrijfproces geleid.

Belangrijk om te weten:

  • Je kan je niet inschrijven zonder opgave van een locatie in het postcodegebied Bergen/Bergen aan Zee en Alkmaar (alleen voor de locatie Sluistuinen). Opgave van een adres buiten deze postcodes staat het systeem niet meer toe.
    Regel je locatie dus op tijd!
  • Inschrijven kan alleen per gelijktijdige betaling. Wij werken eraan dat de storingen die met name groepen vorig jaar ondervonden, niet meer voorkomen. Achteraf betalen is niet (meer) mogelijk.

Inschrijven en betalen is overigens nog geen garantie voor deelname. Nadat je bent ingeschreven buigt de beoordelingscommissie zich over de inzendingen. Je krijgt half juni bericht of je kunt deelnemen of niet. Vanaf dat moment kun je dan jouw deel van de website gaan vullen, terwijl wij de catalogus gaan samenstellen.

LET OP: Als je bij een winkel, restaurant, hotel of horeca-gelegenheid exposeert, denk dan niet dat het bedrijf jouw inschrijving regelt. Dat moet je zelf doen. Let daar op om teleurstellingen te voorkomen.

Hoe bereid ik mij goed voor op de inschrijving?

Bereid je goed voor op de inschrijving

  • Verzamel vooraf al het materiaal dat je nodig hebt voor de inschrijving zodat je de inschrijving in één keer en doorlopend kan afronden. Dat voorkomt verstoringen of een time-out bij de inschrijving.
  • Inschrijven is alleen mogelijk als je een locatie hebt met een postcode die begint met 1861, 1862 (Bergen) of 1865 (Bergen aan Zee). Voor Alkmaar is alleen Sluistuinen toegestaan (1817 BJ). Andere postcodes of fictieve adressen zijn niet meer mogelijk. Inschrijven zonder locatie is evenmin mogelijk. Regel je locatie dus voordat je inschrijft.
  • Als je voor een groep inschrijft, bepaal dan vooraf het aantal leden van je groep (minimaal 4, maximaal 12) en verzamel al het materiaal. Groepsleden kunnen na de acceptatie (in juni) hun inschrijving verder uitbreiden of aanpassen. Heb je meer dan 12 leden, maak dan een nieuwe groep aan met een iets gewijzigde naam.
  • Je betaalt direct bij de inschrijving en je ontvangt in juni per mail de factuur voor je administratie.

Hoe kan ik foto’s toevoegen aan mijn profiel?

Wanneer je met je gebruikersnaam en wachtwoord inlogt in je account kun je de foto’s zelf wijzigen en ook toevoegen.

Rechts in de pagina zie je een tandwieltje, daar kun je op klikken en je profiel aanpassen.

Wanneer wordt de Kunst10daagse 2022 gehouden?

De K10D 2022 vindt plaats van vrijdag 21 tot zondag 30 oktober.

Wat is het thema van de Kunst10daagse 2022?

De Kunst10daagse heeft dit jaar geen specifiek thema.

Wat zijn de openingstijden van de expositielocaties?

Dagelijks van 11.00-17.00 uur.

Ik wil graag meerdere dagen de Kunst10daagse bezoeken, wat zijn de mogelijkheden om te overnachten?

Bergen en omgeving kent vele accommodaties om te overnachten. Rond de Kunst10daagse bieden hotels speciale ‘Kunst10daagse-arrangementen’ aan. Of kijk op: http://vvvhartvannoordholland.nl

Wanneer kan ik mij inschrijven voor de Kunst10daagse 2022?

De inschrijving voor deelname aan de K10D 2022 opent op 1 mei en sluit (onherroepelijk) op 29 mei 24:00 uur, daarna is inschrijving niet meer mogelijk.

Ik wil me inschrijven voor de Kunst10daagse, zijn er nog eisen waaraan ik moet voldoen?

Het belangrijkste is dat je een expositielocatie in Bergen of Bergen aan Zee hebt. Deze locaties variëren van hotels, winkels en restaurants tot bij mensen thuis! Let wel: aanmelden betekent NIET automatisch ook deelname. Er is een beoordelingsprocedure en uiterlijk 1 juli krijg je te horen of je deelneemt. Als je deelneemt verwachten we dat je in ieder geval de weekenden zelf aanwezig bent op de locatie.

Ik wil graag meedoen aan de Kunst10daagse, maar ik heb geen locatie. Wat nu?

De K10D bied geen expositielocaties aan. U dient zelf een geschikte expositielocatie te zoeken alvorens u in kunt schrijven voor deelname aan de K10D.

U kunt altijd een mail sturen naar: info@dekunst10daagse.nl dan zetten we u op de lijst van “locatie zoekende” mocht er zich een locatie aandienen dan hoort u van ons. Helaas worden er weinig nieuwe locaties aangeboden en is de kans zéér klein dat u op deze manier een locatie zult vinden. En nogmaals: zonder locatie kunt u zich NIET inschrijven.

Ik heb een locatie beschikbaar waar geëxposeerd mag worden tijdens de Kunst10daagse. Hoe kom ik in contact met kunstenaars?

Wat ontzettend leuk dat u een locatie heeft en mee wilt doen. Stuur een e-mail naar: info@dekunst10daagse.nl met uw gegevens dan brengen wij u in contact met kunstenaars zonder locatie.

U kunt altijd een mail sturen naar: info@dekunst10daagse.nl dan zetten we u op de lijst van “locatie zoekende” mocht er zich een locatie aandienen dan hoort u van ons. Helaas worden er weinig nieuwe locaties aangeboden en is de kans zéér klein dat u op deze manier een locatie zult vinden. En nogmaals: zonder locatie kunt u zich NIET inschrijven.

Wat zijn de kosten voor deelname?

Inschrijven deelname K10D 2022

Als u inschrijft zorg er dan voor dat u afspraken heeft over een locatie, want zonder locatie is inschrijven niet mogelijk. Ook niet met de toevoeging “locatie volgt”.

De inschrijving opent op 1 MEI en sluit (onherroepelijk) op 29 MEI om 24.00 uur.

De inschrijfkosten 2022 zijn (inclusief 21% BTW):

  • voor een individuele deelnemer                                                                                                      € 125
  • voor elk groepslid van een groepsexpositie (minimaal 4 leden)                                                  € 100
  • voor een galerie (kvk-nummer vereist)                                                                                              € 300

Groepsleden worden, net als individuele kunstenaars, persoonlijk vermeld in de catalogus en ook op de site hebben zij in hun groep ruime mogelijkheden om het werk te laten zien.

Om vanaf 1 mei in te schrijven, volgt u de instructies op de website. Lees die eerst goed door voordat u begint met inschrijven, zodat u alles wat nodig is erbij gezocht heeft.

Komt u er niet uit of heeft u vragen over de inschrijving, mail dan naar: inschrijven@k10d.nl  Wij nemen dan contact met u op.

Waar moet ik rekening mee houden voordat ik inschrijf?

Schrijf op tijd in!

De Kunst10Daagse is dit jaar van 22 tot en met 31 oktober. Lees eerst door wat je bij de hand moet hebben en ga dan aan de slag. We kennen drie verschillende deelnemers: individuele kunstenaars, galeries en groepen. Meer smaken zijn er niet.

Belangrijk om te weten is dat een groep minimaal vier leden telt en maximaal 12. Het feit dat wij een groep maximeren op 12 heeft te maken met de techniek achter onze website. Is de groep groter dan 12 leden, dan maak je een nieuwe groep op dezelfde locatie, onder een iets afwijkende naam. Via de inschrijving op de website word je door de gehele inschrijfproces geleid.

Belangrijk om te weten:

  • Je kan je niet inschrijven zonder opgave van een locatie in het postcodegebied Bergen/Bergen aan Zee en Alkmaar (alleen voor de locatie Sluistuinen). Opgave van een adres buiten deze postcodes staat het systeem niet meer toe.
    Regel je locatie dus op tijd!
  • Inschrijven kan alleen per gelijktijdige betaling. Wij werken eraan dat de storingen die met name groepen vorig jaar ondervonden, niet meer voorkomen. Achteraf betalen is niet (meer) mogelijk.

Inschrijven en betalen is overigens nog geen garantie voor deelname. Nadat je bent ingeschreven buigt de beoordelingscommissie zich over de inzendingen. Je krijgt half juni bericht of je kunt deelnemen of niet. Vanaf dat moment kun je dan jouw deel van de website gaan vullen, terwijl wij de catalogus gaan samenstellen.

LET OP: Als je bij een winkel, restaurant, hotel of horeca-gelegenheid exposeert, denk dan niet dat het bedrijf jouw inschrijving regelt. Dat moet je zelf doen. Let daar op om teleurstellingen te voorkomen.

Hoe bereid ik mij goed voor op de inschrijving?

Bereid je goed voor op de inschrijving

  • Verzamel vooraf al het materiaal dat je nodig hebt voor de inschrijving zodat je de inschrijving in één keer en doorlopend kan afronden. Dat voorkomt verstoringen of een time-out bij de inschrijving.
  • Inschrijven is alleen mogelijk als je een locatie hebt met een postcode die begint met 1861, 1862 (Bergen) of 1865 (Bergen aan Zee). Voor Alkmaar is alleen Sluistuinen toegestaan (1817 BJ). Andere postcodes of fictieve adressen zijn niet meer mogelijk. Inschrijven zonder locatie is evenmin mogelijk. Regel je locatie dus voordat je inschrijft.
  • Als je voor een groep inschrijft, bepaal dan vooraf het aantal leden van je groep (minimaal 4, maximaal 12) en verzamel al het materiaal. Groepsleden kunnen na de acceptatie (in juni) hun inschrijving verder uitbreiden of aanpassen. Heb je meer dan 12 leden, maak dan een nieuwe groep aan met een iets gewijzigde naam.
  • Je betaalt direct bij de inschrijving en je ontvangt in juni per mail de factuur voor je administratie.

Hoe kan ik foto’s toevoegen aan mijn profiel?

Wanneer je met je gebruikersnaam en wachtwoord inlogt in je account kun je de foto’s zelf wijzigen en ook toevoegen.

Rechts in de pagina zie je een tandwieltje, daar kun je op klikken en je profiel aanpassen.

Wanneer kan ik mij inschrijven voor de Kunst10daagse 2022?

De inschrijving voor deelname aan de K10D 2022 opent op 1 mei en sluit (onherroepelijk) op 29 mei 24:00 uur, daarna is inschrijving niet meer mogelijk.

Via deze site heb ik mij ingeschreven om deel te nemen aan de Kunst10daagse, hoe weet ik of dit goed is gegaan?

Je weet dat het goed gegaan is als je na inschrijving je een melding op je scherm krijgt: Inschrijving voltooid. Daarna ontvang je een e-mail met een betalingsbevestiging.

U kunt altijd een mail sturen naar: info@dekunst10daagse.nl dan zetten we u op de lijst van “locatie zoekende” mocht er zich een locatie aandienen dan hoort u van ons. Helaas worden er weinig nieuwe locaties aangeboden en is de kans zéér klein dat u op deze manier een locatie zult vinden. En nogmaals: zonder locatie kunt u zich NIET inschrijven.

Het lukt niet om mijn foto’s toe te voegen. Wat doe ik fout?

Zorg er voor dat de kwaliteit van je foto’s goed is. Ze zijn geschikt voor drukwerk als het een jpg of png bestand is met een minimaal formaat van 800×600 pixels. De foto’s mogen niet groter zijn dan 4 MB.

U kunt altijd een mail sturen naar: info@dekunst10daagse.nl dan zetten we u op de lijst van “locatie zoekende” mocht er zich een locatie aandienen dan hoort u van ons. Helaas worden er weinig nieuwe locaties aangeboden en is de kans zéér klein dat u op deze manier een locatie zult vinden. En nogmaals: zonder locatie kunt u zich NIET inschrijven.

Mijn aanmelding is bevestigd, maar ik wil toch graag wat wijzigen in mijn gegevens. Kan dat?

Je kunt gegevens veranderen nadat je een bevestiging van deelname hebt gekregen. Je krijgt dan van de K10D een inlogcode en een wachtwoord.

U kunt altijd een mail sturen naar: info@dekunst10daagse.nl dan zetten we u op de lijst van “locatie zoekende” mocht er zich een locatie aandienen dan hoort u van ons. Helaas worden er weinig nieuwe locaties aangeboden en is de kans zéér klein dat u op deze manier een locatie zult vinden. En nogmaals: zonder locatie kunt u zich NIET inschrijven.

Ik heb een andere vraag over mijn aanmelding.

Neem contact op met de Kunst10daagse. Dit kan via inschrijven@k10d.nl

Back To Top